Brak możliwości prawidłowego sporządzenia ewidencji czasu pracy a sposób ustalenia wynagrodzenia pracownika

Izabela Nowacka
Izabela Nowacka
30.10.2009AKTUALNE

Pytanie:

Pracownik na bieżąco nie podpisywał listy obecności. Przed końcem miesiąca pracodawca rozwiązał z nim umowę o pracę na czas nieokreślony za wypowiedzeniem, podając jako przyczynę zwolnienia likwidację stanowiska pracy. Po otrzymaniu niniejszego pisma pracownik się zdenerwował i nie podpisał już listy obecności za wrzesień 2009 r. Nie można w związku z tym sporządzić ewidencji czasu pracy, bo nie wiemy, ile przepracował godzin. Co w takiej sytuacji powinniśmy zrobić?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Izabela Nowacka
AUTOR
Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej

Sprawdź inne artykuły w kategorii Płace

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo