Uwzględnienie okresu pracy w administracji rządowej przy zatrudnieniu w JST na stanowisku inspektora

Maria Kucharska-Fiałkowska
Maria Kucharska-Fiałkowska
05.10.2017AKTUALNE

Uwzględnienie okresu pracy w administracji rządowej przy zatrudnieniu w JST na stanowisku inspektora
Pytanie:

Po naborze na wolne stanowisko urzędnicze w jednostce samorządowej została przyjęta do pracy osoba, która ma 10-letni staż pracy w ministerstwie sprawiedliwości, czyli w administracji rządowej. Czy osoba ta możne mieć zaliczony wskazany staż pracy, aby otrzymać tytuł inspektora wraz z pierwszą umową?

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Słowa kluczowe:
inspektorstaż pracy

Maria Kucharska-Fiałkowska
AUTOR
Specjalista w zakresie zagadnień prawa pracy w jednostkach sektora finansów publicznych. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kadrowych w jednostkach samorządowych, w tym przez 11 lat jako kierownik działu organizacji, kadr i płac.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Grupy zawodowe

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo