Czy trzeba podpisywać oświadczenie o liczbie godzin pracy zleceniobiorcy
Pytanie: Jako gmina zawieramy umowy zlecenia na sprzątanie przystanków z osobami fizycznymi. Zleceniobiorca po wykonaniu zlecenia składa oświadczenie z przepracowanych godzin, podpisując się. Czy inne osoby, np. sołtys danej miejscowości czy pracodawca, muszą podpisywać to oświadczenie?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- W jaki sposób zleceniobiorca powinien dokumentować liczbę przepracowanych godzin
- Czy dokument, który potwierdza liczbę przepracowanych godzin przez zleceniobiorcę, musi być przez niego własnoręcznie podpisany
- W jakich wewnętrznych dokumentach firmowych można umieszczać informację o przepracowanych przez zleceniobiorcę godzinach
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista w zakresie kadr i płac. Autor licznych opracowań i publikacji z zakresu kadr, rozliczania wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatku.