Czy trzeba podpisywać oświadczenie o liczbie godzin pracy zleceniobiorcy

Mariusz Pigulski
Mariusz Pigulski
09.12.2019AKTUALNE

Czy trzeba podpisywać oświadczenie o liczbie godzin pracy zleceniobiorcy
Pytanie:

Jako gmina zawieramy umowy zlecenia na sprzątanie przystanków z osobami fizycznymi. Zleceniobiorca po wykonaniu zlecenia składa oświadczenie z przepracowanych godzin, podpisując się. Czy inne osoby, np. sołtys danej miejscowości czy pracodawca, muszą podpisywać to oświadczenie?

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • W jaki sposób zleceniobiorca powinien dokumentować liczbę przepracowanych godzin
  • Czy dokument, który potwierdza liczbę przepracowanych godzin przez zleceniobiorcę, musi być przez niego własnoręcznie podpisany
  • W jakich wewnętrznych dokumentach firmowych można umieszczać informację o przepracowanych przez zleceniobiorcę godzinach 

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Mariusz Pigulski
AUTOR
Specjalista w zakresie kadr i płac. Autor licznych opracowań i publikacji z zakresu kadr, rozliczania wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatku.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Płace

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo