Jesteśmy na etapie przyznawania pracownikom trzynastek. Mamy wątpliwości dotyczące trzech pracowników. Pierwszy z nich jest zatrudniony na czas nieokreślony i w okresach: 06.05.2021 r. do 26.05.2021 r., 14.06.2021 r. do 06.09.2021 przebywał na zwolnieniu lekarskim. Natomiast od 07.09.2021 r. do 05.09.2022 r. przebywa na urlopie macierzyńskim. Drugi pracownik został najpierw zatrudniony na czas próbny w okresie od 1.07.2021 r. do 30.09.2021, a od 01.10.2021 r. 31.12.2022 r. na czas określony. Trzeci pracownik był zatrudniony na czas nieokreślony do 30.11.2021 r. Pracownik za wypowiedzeniem rozwiązał umowę o pracę z pracodawcą. Jakie dokumenty powinni złożyć nam pracownicy dotyczące Polskiego Ładu?
Przeczytaj też:
Oblicz:
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)