W instytucji obowiązuje regulamin wynagradzania przyjęty zarządzeniem wójta, zgodny z rozporządzeniem z 18 marca 2009 r., którego załącznikiem jest tabela szczegółowych wymagań kwalifikacyjnych. Na dzień dzisiejszy zatrudnienie jest zgodne z tym załącznikiem.
Problem polega na tym, że napisany jest wniosek o dofinansowanie w ramach realizacji projektu systemowego na 2012 r. z funduszy EFS, w którym przewiduje się zatrudnić w ramach umowy o pracę animatora lokalnego i asystenta rodziny, ale stanowisk tych nie ma w załączniku do regulaminu wynagradzania ani w załączniku do rozporządzenia. Jak należy postąpić w tej sytuacji - czy na użytek projektu można zatrudnić animatora i asystenta pomimo że stanowisk tych nie ma w wykazie stanowisk w regulaminie wynagradzania, czy też należy zmienić regulamin i stanowiska te wprowadzić (ale co w takim razie ze stanowiskiem, którego nie przewiduje rozporządzenie)?
Proszę o pomoc i podpowiedź, jak zgodnie z prawem zatrudnić pracowników na ww. stanowiskach?
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)