Postępowanie pracodawcy w razie zmiany miejsca zamieszkania pracownika i niemożności dostarczenia informacji PIT-11 na adres wskazany w kwestionariuszu

Rafał Styczyński
Rafał Styczyński
05.03.2009AKTUALNE

Pytanie:

Dwukrotnie wysłano do pracownika za potwierdzeniem zwrotnym PIT-11. Przesyłka wróciła do pracodawcy z adnotacją, że adresat się wyprowadził. Czy w tej sytuacji należy uznać, że list został doręczony (dwukrotna wysyłka)? Jeżeli nie, to co należy zrobić?

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Słowa kluczowe:
adresPIT-11zmiana danych

Rafał Styczyński
AUTOR
Doradca podatkowy, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego

Sprawdź inne artykuły w kategorii Płace

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo