Na czas nieobecności głównej księgowej (urlop macierzyński) planujemy powierzyć pełnienie jej obowiązków innej pracownicy jednostki sfery budżetowej. Proszę o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
1) Czy niezbędny jest aneks do umowy oraz przyznanie dodatku specjalnego?
2) Czy powierzenie obowiązków za zgodą pracownika można zastosować na cały okres nieobecności głównej księgowej bez ograniczeń?
3) Jak wygląda kwestia dotychczasowych obowiązków osoby, która pełniła będzie obowiązki głównej księgowej (czy należy przekazać je komuś innemu, czy może je wypełniać równocześnie)?
4) Czy wspomniana osoba musi spełniać wszystkie wymogi do zatrudnienia na stanowisku głównego księgowego, zawarte w przepisach ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych?
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)