Jesteśmy jednostką budżetową samorządu terytorialnego. W dniu 26 marca 2010 r. zmarł pracownik naszej jednostki. Z naszych informacji wynika, że pracownik był bezdzietnym wdowcem (pracownik ma rodzeństwo) i nie posiadał osób spełniających warunki wymagane do uzyskania renty rodzinnej. Za 2009 r. nie wykorzystał 2 dni urlopu wypoczynkowego, a w 2010 r. nie korzystał z urlopu wypoczynkowego, ponieważ cały czas przebywał na zasiłku chorobowym. Czy listę na wypłatę ekwiwalentu za niewykorzystany urlop należy sporządzić i zatwierdzić do wypłaty teraz, czy może z naliczeniem ekwiwalentu należy czekać do zakończenia postępowania spadkowego (o ile takie zostanie przeprowadzone - nie mamy informacji na ten temat)?
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)