Czy trzeba wystawiać rachunek do umowy zlecenia
Pytanie: Jesteśmy firmą zatrudniającą kilkanaście osób na umowę zlecenia. Zazwyczaj są to umowy zawierane na okres dłuższy niż miesiąc. Czy jest możliwość rezygnacji z cyklicznego wystawiania rachunków do umów zlecenia? Do tej pory sporządzane są one każdego miesiąca, gdyż co miesiąc wypłacamy wynagrodzenie z takich umów.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy przepisy wymagają wystawienia rachunku do umowy zlecenia
- Czy wynagrodzenie zleceniobiorcy można rozliczyć wyłącznie w oparciu o ewidencję godzin
- Jakie elementy powinna zawierać ewidencja godzin wykonywania zlecenia
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, zarządzania pracownikami i funkcjonowania samorządu terytorialnego. Prawnik. Wykładowca na kursach kadrowo-płacowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m. in. pracę na kierowniczych stanowiskach w działach personalnych banków oraz w komórkach audytu i kontroli, w samorządzie terytorialnym.