Regulamin pracy: tryb wprowadzania zmian, powiadomienie pracowników i ogłoszenie tekstu jednolitego

Katarzyna Wrońska-Zblewska
Katarzyna Wrońska-Zblewska
01.12.2023AKTUALNE

Pytanie:

Wprowadzamy obecnie w zakładzie zmiany do regulaminu pracy. Czy możemy powiadomić pracowników o zmianach poprzez wywieszenie aneksu do regulaminu na tablicy ogłoszeń? Czy prawidłowym będzie opracowanie i posługiwanie się przez pracodawcę tekstem jednolitym regulaminu pracy, uwzględniającym wprowadzone zmiany?

Z artykułu dowiesz się:
  • Jaka jest rola regulaminu pracy i w jaki sposób jest on wprowadzany

  • Jaki jest tryb zmiany regulaminu pracy

  • Czy pracodawca może opracować i posługiwać się tekstem jednolitym regulaminu pracy

Przeczytaj również:

Pozostało jeszcze 82% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Katarzyna Wrońska-Zblewska
AUTOR
Prawnik, specjalista prawa pracy. Absolwentka wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim. Od wielu lat zajmuje się zawodowo prawem pracy, autorka licznych publikacji z tego zakresu.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo