Zasady przyznawania nagród dla pracowników samorządowych zatrudnionych na podstawie powołania

Bartosz Miszewski
10.05.2009AKTUALNE

Pytanie:

Artykuł 36 ust. 6 ustawy o pracownikach samorządowych stanowi, że pracownikowi samorządowemu można przyznać nagrodę. Warunki przyznawania nagród dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę można określić w regulaminie wynagradzania. Czy dla pracowników zatrudnionych na podstawie powołania nie powinny być ustalone zasady przyznawania nagrody? A jeżeli tak, to w jakiej formie i przez kogo? Regulamin wynagradzania wprowadzony przez pracodawcę dotyczy tylko pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


AUTOR
Prawnik, specjalista prawa pracy, w latach 2000-2006 inspektor Państwowej Inspekcji Pracy

Sprawdź inne artykuły w kategorii Grupy zawodowe

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo