Podstawa prawna nawiązania stosunku pracy z dyrektorem jednostki organizacyjnej jednostki samorządu terytorialnego

Maciej Telec
04.03.2009AKTUALNE

Pytanie:

Jakie należy przygotować dokumenty w przypadku zatrudnienia – powołania przez burmistrza – dyrektora jednostki organizacyjnej? W statucie jednostki organizacyjnej (Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej) jest zapis, że dyrektora powołuje i odwołuje burmistrz. Czy wobec tego należy przygotować umowę o pracę, czy dyrektor jest powoływany w drodze zarządzenia burmistrza i należy jedynie udzielić mu pełnomocnictwa do zarządzania jednostką organizacyjną?

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Sprawdź inne artykuły w kategorii Grupy zawodowe

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo