Jak ustalić odpis na pracownika, gdy przeszedł on na emeryturę i powrócił do pracy w tym samym roku

Magdalena Z Skalska
Magdalena Z Skalska
17.11.2016AKTUALNE

Jak ustalić odpis na pracownika, gdy przeszedł on na emeryturę i powrócił do pracy w tym samym roku
Pytanie:

Pytanie dotyczy zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Pracownik zatrudniony przez urząd gminy na stanowisku palacza c.o. z dniem 30 kwietnia 2016 r. odszedł na emeryturę. Z dniem 1 października br. został jednak ponownie zatrudniony na 3/4 etatu na tym samym stanowisku na umowę o pracę. Jak naliczyć odpis na tego pracownika?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Magdalena Z Skalska
AUTOR
Specjalista z zakresu kadr, płac i ubezpieczeń społecznych, autorka książek i licznych publikacji w tej dziedzinie. Współpracuje z różnymi branżowymi serwisami i czasopismami. Prowadzi szkolenia organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce

Sprawdź inne artykuły w kategorii Płace

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo