Czy istnieją ogólne wytyczne w zakresie przyznawania dodatku specjalnego
Jak często może zostać przyznany pracownikowi samorządowemu dodatek specjalny, za zadania zlecone przez dyrektora a wykraczające poza podstawowy zakres obowiązków pracownika? Czy jest jakiś limit dodatków w roku? Czy ten sam dodatek może być przyznany w kolejnym roku kalendarzowym? Czy powinien on zostać sporządzony w formie decyzji oraz czy powinien zawierać uzasadnienie decyzji?
Z artykułu dowiesz się:
- W jaki sposób przepisy ustawowe określają zasady przyznawania dodatku specjalnego?
- Kiedy dodatek specjalny może być przyznany pracownikowi samorządowemu?
- Kto decyduje o szczegółowych regułach przyznania dodatku specjalnego?
Pozostało jeszcze 69% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.