Narzędzia:
Coraz mniej osób korzysta z komputerów stacjonarnych, a coraz więcej wykorzystuje do pracy urządzenia mobilne. Warto zatem dostosować kanały wykorzystywane w komunikacji do oczekiwań i potrzebodbiorców.
Organizacje, szczególnie duże korporacje, coraz częściej przyglądają się rozwiązaniom z zakresu tzw. wellness dla pracowników. Rzeczywiście temat ten zyskuje na popularności.
Zastanawiasz się, jak skutecznie motywować pracowników, aby dawali z siebie 110 procent? Chcesz podnieść ich zaufanie i zminimalizować ryzyko odejścia z pracy? Poznaj i stosuj recognition!
Jaka jest Twoja ulubiona księżniczka Disneya? Co byś zrobił, gdybyś jako jedyny ocalał z katastrofy lotniczej? Opisz kolor żółty niewidomej osobie. To tylko przykłady pytań, jakie padały podczas rozmów rekrutacyjnych w Stanach Zjednoczonych. Dziwaczne pytania (oddball questions) i w Polsce mają swoich zwolenników. Ale co właściwie rekruter zyskuje, zadając je kandydatowi?
Strata każdego wartościowego pracownika jest dla pracodawcy gorzką pigułką do przełknięcia. Chociaż życzy mu jak najlepiej, po cichu liczy, że wróci do organizacji. Jak sprawić, aby talent nie odszedł na zawsze i czy warto walczyć o pracowników wracających jak bumerangi (boomerang employees)?
Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze pytania do 48 h.
Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone