Narzędzia:
Czy biznes i sport idą ze sobą w parze? Okazuje się, że w tak. Najlepiej wie o tym ktoś, kto działa aktywnie w obu dziedzinach. Na przykład startująca w biegach z przeszkodami specjalistka w dziedzinie HR-u, Urszula Zając-Pałdyna.
Wykształcenie zgodne z zapotrzebowaniem rynku i cyfrowe umiejętności – to czynniki, które sprzyjają podwyższeniu płac kobiet. Podwyżkom sprzyja także równościowa polityka płacowa firm.
Home office to nie tylko wymarzona formuła pracy, jak oceniają ją młodzi z pokolenia Z. To także wyzwanie i umiejętność pokonywania barier– mówi Aleksandra Pocheć z serwisu pracy MonsterPolska.pl.
Bardzo częsty błąd popełniany w trakcie analizy szkolenia to koncentrowanie się na tym, „jak” zrealizować szkolenie. Tymczasem kluczowe jest pytanie „po co”? Rozmowa z Dariuszem Tadrałą.
W dobie szybko rozwijającego się rynku i rosnącej siły konkurencji jednym z elementów skutecznego działania firm jest wzmacnianie ich pozycji poprzez rozwój kompetencji i wiedzy wewnątrz organizacji. Ciągła poprawa skuteczności i efektywności działania jest ważnym czynnikiem budowania przewagi konkurencyjnej. We wdrażaniu polityki rozwojowej przez działy HR ważna jest realizacja poszczególnych projektów rozwojowych w taki sposób, aby przynosiły one mierzalne rezultaty w krótkim czasie, a jednocześnie były efektywne kosztowo.
Narzędzia, przykłady i dobre praktyki wzmocnienia wykorzystywania kompetencji po szkoleniu w pracy.
Pytanie: Mimo dużego bezrobocia nasza firma ma trudności ze znalezieniem odpowiednich pracowników. Problemem są też odejścia pracowników szczególnie dla nas ważnych. Co możemy zrobić w takiej sytuacji. Jak przyciągnąć i zatrzymać dobrych pracowników?
Pytanie: Do tej pory nie funkcjonowała w naszej firmie formalna ścieżka kariery. Jeżeli zwalniało się jakieś stanowisko, wtedy zastanawialiśmy się, co zrobić. Wielu pracowników prosi nas o wprowadzenie zasad oraz kryteriów awansu i rozwoju. Jak opracować taką ścieżkę kariery?
Pytanie: Chcemy wprowadzić w naszej firmie system zarządzania wynikami przez cele. Jak powinniśmy to zrobić i na czym się skupić? Jak przekonać do niego pracowników?
Pytanie: Jak można oceniać poziom kompetencji pracowników pod kątem planowania ich szkoleń i rozwoju?
Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone