Ile kosztuje firmę zły menedżer
Prawdopodobnie każdy z nas spotkał na swojej zawodowej drodze niekompetentnego czy toksycznego menedżera lub lidera. Może nawet teraz Twoja firma ma w swoich szeregach jednego lub więcej z nich i zastanawia się jak sobie poradzić z tym problemem. Jakie działania należy podjąć?
Z artykułu dowiesz się:
- Dlaczego rola menedżerów i liderów w firmie jest niezwykle istotna dla osiągania sukcesu organizacyjnego?
- Dlaczego obecność nawet jednego, złego menedżera może prowadzić do poważnych kosztów, zarówno finansowych, jak i organizacyjnych?
- W jaki sposób firma powinna działać, aby poprawić lub zastąpić złych liderów?
- Jakie kroki powinna podjąć firma, aby skutecznie radzić sobie ze złym menedżerem?
- Jaki jest koszt utrzymywanie złych menedżerów dla organizacji?
- Jakie są sposoby podniesienia ogólnych umiejętności i skuteczności liderów w organizacji?
- Jakie jest najlepsze podejście do redukcji kosztów związanych z niewłaściwymi liderami?
Przeczytaj też:
Najważniejsze jest rozpoznanie sytuacji, podjęcie działań i rozwiązanie problemu. Najgorsze, co organizacja może zrobić to „zamieść problem pod dywan”, udawać, że nic poważnego się nie dzieję i czekać, aż sytuacja sama się jakoś rozwiąże.
Pozostało jeszcze 74% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.