O tym jak istotna jest komunikacja liderów z pracownikami, zwłaszcza teraz w dobie pracy zdalnej, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Komunikacja na wielu płaszczyznach i w różnych formach, ale najważniejsze, aby była efektywna i zaangażowana. Dla liderów jest to jedno z największych obecnie wyzwań, bo muszą koordynować komunikację zespołu, który często jest częściowo lub całkowicie zdalny, muszą dbać o dostarczanie aktualnych informacji, ale także muszą prowadzić dobrą komunikację indywidualną z pracownikami, dawać i otrzymywać feedback, angażować, rozwijać i inspirować. I to wszystko za pomocą właśnie dobrej komunikacji.
Przeczytaj też:
W dzisiejszym artykule skupimy się na komunikacji indywidualnej, lidera z pracownikiem, czyli komunikacji, którą potocznie nazywamy „jeden na jeden”. Jak powinna wyglądać prawidłowa komunikacja w takim wymiarze, a raczej jakich błędów komunikacyjnych powinien lider unikać w rozmowach indywidualnych z pracownikiem?
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)