7 błędów jakich powinni unikać liderzy w spotkaniach z pracownikiem

Karolina Karwowska
Karolina Karwowska
17.08.2022AKTUALNE

7 błędów jakich powinni unikać liderzy w spotkaniach z pracownikiem

O tym jak istotna jest komunikacja liderów z pracownikami, zwłaszcza teraz w dobie pracy zdalnej, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Komunikacja na wielu płaszczyznach i w różnych formach, ale najważniejsze, aby była efektywna i zaangażowana. Dla liderów jest to jedno z największych obecnie wyzwań, bo muszą koordynować komunikację zespołu, który często jest częściowo lub całkowicie zdalny, muszą dbać o dostarczanie aktualnych informacji, ale także muszą prowadzić dobrą komunikację indywidualną z pracownikami, dawać i otrzymywać feedback, angażować, rozwijać i inspirować. I to wszystko za pomocą właśnie dobrej komunikacji.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Jak powinna wyglądać prawidłowa komunikacja z pracownikiem?
  • Jakich błędów komunikacyjnych powinien unikać lider w rozmowach indywidualnych z pracownikiem?
  • Dlaczego w wyniku braku regularnych spotkań jeden na jeden spada motywacja i zaangażowanie pracowników?

Przeczytaj też:

W dzisiejszym artykule skupimy się na komunikacji indywidualnej, lidera z pracownikiem, czyli komunikacji, którą potocznie nazywamy „jeden na jeden”. Jak powinna wyglądać prawidłowa komunikacja w takim wymiarze, a raczej jakich błędów komunikacyjnych powinien lider unikać w rozmowach indywidualnych z pracownikiem?

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Słowa kluczowe:
lider w pracy

Karolina Karwowska
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.

Sprawdź inne artykuły w kategorii HR

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo