Wartości i kultura organizacyjna są ze sobą nierozerwalnie związane i przenikają się wzajemnie. Kultura firmy jest trudna do zdefiniowania w zwięzły sposób. Jeszcze trudniej ją budować czy świadomie kierować w wybranym kierunku czy też mierzyć jej efektywność.
Przeczytaj też:
Kultura to osobowość firmy, na którą składa się wiele czynników, jak: etyka, wartości, polityka firmy, procedury, postawy, cele, kodeks postępowania, środowisko pracy, styl zarządzania, możliwości rozwoju. Środowisko pracy jako jeden z kluczowych elementów składowych kultury firmy, został w szczególny sposób dotknięty i zmieniony przez pandemię COVID-19. Nagłe i nieprzewidziane przez nikogo zmiany w tym obszarze miały spory wpływ na zmiany w kulturze organizacyjnej.
Czy możliwy jest powrót do kultury firmy sprzed pandemii?
Najlepszym sposobem na to, aby kultura firmy po pandemii była jak najbardziej zbliżona do kultury sprzed COVID, jest przede wszystkim nigdy jej nie utracić. Brzmi jak „oczywista oczywistość” jednak niezwykle trudno jest zachować kulturę, która była oparta na regularnych i osobistych spotkaniach pracowników w biurze, a teraz doświadcza turbulencji hybrydowych relacji.
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)