Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym – poznaj 10 uniwersalnych wskazówek dla każdego lidera
Każda grupa wiekowa ma swój własny styl pracy, podejście i doświadczenie. Umiejętności komunikacyjne, zdolności adaptacyjne, umiejętności techniczne i współpraca między działami to tylko niektóre z obszarów, w których liderzy dostrzegają różnice między pracownikami różnych pokoleń. Te różnice pokoleniowe są zarówno wyzwaniem jak i ogromną korzyścią i szansą dla zespołu i całej organizacji. Zadaniem lidera jest znalezienie skutecznych sposobów na wykorzystanie tego potencjału.
Z artykułu dowiesz się:
- Jak efektywnie i angażująco zarządzać wielopokoleniowym zespołem?
- Dlaczego komunikacja jest taka ważna?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.