Narzędzia:
Postanowiliśmy przeprowadzić w naszej organizacji badanie zaangażowania pracowników. Jak mamy do tego podejść i jak wykorzystać wyniki takiego badania z korzyścią dla pracowników i całej organizacji?
Czym różni się badanie satysfakcji od badania zaangażowania pracowników? Jak takie badanie przeprowadzić i czemu ono służy?
Nasza firma jest obecnie w nienajlepszej sytuacji ekonomicznej (spowolnienie/kryzys gospodarczy). Jednak, mimo braku środków finansowych, chcielibyśmy zadbać o pracowników i zmotywować ich do pracy. Co możemy zrobić w tym kierunku?
Do tej pory, ze względu na małą liczbę pracowników, nie przeprowadzaliśmy regularnych ocen pracowników. Jednak liczba pracowników wzrosła na tyle, że zastanawiamy się nad wprowadzeniem ocen okresowych. Jakie są metody oceniania i którą z nich wybrać?
Do tej pory nie funkcjonowała w naszej firmie formalna ścieżka kariery. Jeżeli zwalniało się jakieś stanowisko, wtedy zastanawialiśmy się, co zrobić. Wielu pracowników prosi nas o wprowadzenie zasad oraz kryteriów awansu i rozwoju. Jak opracować taką ścieżkę kariery?
Od niedawna przeprowadzam rekrutacje pracowników. Nie mam problemów z oceną aplikacji kandydatów, jednak nie do końca wiem, jak radzić sobie podczas rozmowy rekrutacyjnej, aby wybrać najlepszego kandydata. Czy są na to jakieś sprawdzone sposoby?
Chcemy wprowadzić w naszej firmie system zarządzania wynikami przez cele. Jak powinniśmy to zrobić i na czym się skupić? Jak przekonać do niego pracowników?
Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone