Ścieżka kariery - jak ją prawidłowo przygotować?
Do tej pory nie funkcjonowała w naszej firmie formalna ścieżka kariery. Jeżeli zwalniało się jakieś stanowisko, wtedy zastanawialiśmy się, co zrobić. Wielu pracowników prosi nas o wprowadzenie zasad oraz kryteriów awansu i rozwoju. Jak opracować taką ścieżkę kariery?
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
posiada ponad 19 lat doświadczenia zawodowego. Jej doświadczenie obejmuje cały HR – od rekrutacji, szkoleń, rozwoju, tematyki wynagrodzeń i benefitów, badań HR, prawa pracy, wdrożenia systemów HR’owych po dokumentację pracowniczą. Przed dołączeniem do Clariter w październiku 2023 r., przez ponad 5 lat zajmowała stanowisko Dyrektora HR w spółce Globalworth, gdzie zajmowała się zarządzaniem zespołem HR i administracji. Jej doświadczenie obejmuje także rolę HR Managera w firmie Konecranes & Demag Sp. z o.o., gdzie od zera rozwinęła funkcję HR, wdrożyła strategię w zakresie zarządzania ludźmi oraz przeprowadziła proces połączenia dwóch spółek w obszarze HR. Wcześniej realizowała projekty związane z miękkim i twardym HR w polskich i międzynarodowych firmach doradczych. Pracowała dla różnych branż, w szczególności: technicznej, logistycznej, nieruchomości, bankowości & ubezpieczeń i farmacji.
Magda ukończyła zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe w zakresie psychologii społecznej na SWPS. Zdobyła tytuł „Top Woman in Real Estate 2020” w kategorii HR & Employer Branding. Obecnie jest także mentorem w Programie Mentoringowym Top Woman in Real Estate
Cały czas rozwija swoje kompetencje, lubi zdobywać nową wiedzę i doświadczenie, a także eksperymentować.
W powyższych działaniach wspiera również pracowników i zachęca ich do rozwoju.
Prywatnie jest mamą trójki aktywnych dzieci, które nie pozwalają jej się nudzić.