Narzędzia:
Nasza firma jest obecnie w nienajlepszej sytuacji ekonomicznej (spowolnienie/kryzys gospodarczy). Jednak, mimo braku środków finansowych, chcielibyśmy zadbać o pracowników i zmotywować ich do pracy. Co możemy zrobić w tym kierunku?
Do tej pory nie funkcjonowała w naszej firmie formalna ścieżka kariery. Jeżeli zwalniało się jakieś stanowisko, wtedy zastanawialiśmy się, co zrobić. Wielu pracowników prosi nas o wprowadzenie zasad oraz kryteriów awansu i rozwoju. Jak opracować taką ścieżkę kariery?
Od niedawna w naszej firmie są przeprowadzane rozmowy okresowe z pracownikami. Niestety ograniczają się one jedynie do oceniania pracy pracowników w poszczególnych okresach, przez co pracownicy traktują je raczej jako rozmowy oceniające. Co możemy zrobić, aby te rozmowy przynosiły korzyści obu stronom, a pracownicy poczuli się docenieni?
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas