Rozmowa okresowa - źródło wiedzy o potrzebach rozwojowych pracowników

Dokument aktualny

Aneta Kopera

10.03.2009

Pytanie:

Od niedawna w naszej firmie są przeprowadzane rozmowy okresowe z pracownikami. Niestety ograniczają się one jedynie do oceniania pracy pracowników w poszczególnych okresach, przez co pracownicy traktują je raczej jako rozmowy oceniające. Co możemy zrobić, aby te rozmowy przynosiły korzyści obu stronom, a pracownicy poczuli się docenieni?

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
23.37 zł brutto
SMS »
30.75 zł brutto
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel