Rozmowa okresowa - źródło wiedzy o potrzebach rozwojowych pracowników

Aneta Kopera

10.03.2009

Pytanie:

Od niedawna w naszej firmie są przeprowadzane rozmowy okresowe z pracownikami. Niestety ograniczają się one jedynie do oceniania pracy pracowników w poszczególnych okresach, przez co pracownicy traktują je raczej jako rozmowy oceniające. Co możemy zrobić, aby te rozmowy przynosiły korzyści obu stronom, a pracownicy poczuli się docenieni?

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr płac i ZUS
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie
  • Baza ponad 900 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video
Uzyskaj dostęp »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
17.22 zł brutto
SMS »
23.37 zł brutto
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel