Wśród znajomych, rodziny i przyjaciół, masz swoją osobistą markę, która odzwierciedla Twoje życiowe wartości i priorytety. W pracy Twoja marka lidera to sposób, w jaki Twoja osobista marka przekłada się na proces przywództwa, na to jakie relacje budujesz z innymi, jakie decyzje podejmujesz i jaki jest Twój indywidualny sposób działania. Wykonaj 7 czynności, które pomogą Ci rozwinąć swoją samoświadomość, zdefiniować potrzebne kompetencje i wzmocnić Twoją markę lidera.
Dlaczego marka lidera ma znaczenie
W jaki sposób wzmocnić swoją osobistą markę lidera
Za pomocą jakich narzędzi i technik możesz skutecznie budować markę lidera w mediach społecznościowych
Rok 2020, który przyniósł nam pandemię, zmienił wszystko. Nagle liderzy znaleźli się w domu przed monitorem komputera, bez możliwości bezpośrednich interakcji ze swoimi pracownikami i klientami. Nadal jednak mieli istotne wiadomości i informacje do przekazania. Chcieli kontaktować się z klientami, partnerami, pracownikami, kandydatami. Pojawiło się jednak pytanie: jak to zrobić? O ile przełączenie się na wewnętrzną komunikację online w firmach poszło całkiem sprawnie, o tyle komunikacja zewnętrzna wymagała już dużo większych wysiłków. Dlatego też media społecznościowe bardzo mocno weszły w rolę pośrednika w komunikacji liderów ze światem zewnętrznym. Do takiej komunikacji liderzy potrzebują jednak silnej, spójnej i autentycznej marki osobistej.
Liderzy reprezentują firmę, jej kulturę, markę i produkty. To, co liderzy i pracownicy publikują w mediach ma teraz większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej.
Profile liderów w mediach społecznościowych mogą być i często są bardziej angażujące niż profile marki. Wolimy widzieć i kontaktować się z ludźmi niż z markami, widzieć człowieka, a nie tylko logo i firmowy brand.
Na LinkedIn istnieją wyraźne przykłady tego jak pojedynczy profil szefa firmy, silnego lidera może często przewyższać całą stronę marki prowadzoną przez całe zespoły.
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)