Twoja marka lidera to Twój znak firmowy, która odróżnia Cię od innych liderów

Karolina Karwowska
Karolina Karwowska
14.06.2021AKTUALNE

Wśród znajomych, rodziny i przyjaciół, masz swoją osobistą markę, która odzwierciedla Twoje życiowe wartości i priorytety. W pracy Twoja marka lidera to sposób, w jaki Twoja osobista marka przekłada się na proces przywództwa, na to jakie relacje budujesz z innymi, jakie decyzje podejmujesz i jaki jest Twój indywidualny sposób działania. Wykonaj 7 czynności, które pomogą Ci rozwinąć swoją samoświadomość, zdefiniować potrzebne kompetencje i wzmocnić Twoją markę lidera.

Z artykułu dowiesz się:
  • Dlaczego marka lidera ma znaczenie

  • W jaki sposób wzmocnić swoją osobistą markę lidera

  • Za pomocą jakich narzędzi i technik możesz skutecznie budować markę lidera w mediach społecznościowych

Rok 2020, który przyniósł nam pandemię, zmienił wszystko. Nagle liderzy znaleźli się w domu przed monitorem komputera, bez możliwości bezpośrednich interakcji ze swoimi pracownikami i klientami. Nadal jednak mieli istotne wiadomości i informacje do przekazania. Chcieli kontaktować się z klientami, partnerami, pracownikami, kandydatami. Pojawiło się jednak pytanie: jak to zrobić? O ile przełączenie się na wewnętrzną komunikację online w firmach poszło całkiem sprawnie, o tyle komunikacja zewnętrzna wymagała już dużo większych wysiłków. Dlatego też media społecznościowe bardzo mocno weszły w rolę pośrednika w komunikacji liderów ze światem zewnętrznym. Do takiej komunikacji liderzy potrzebują jednak silnej, spójnej i autentycznej marki osobistej.

Liderzy reprezentują firmę, jej kulturę, markę i produkty. To, co liderzy i pracownicy publikują w mediach ma teraz większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej.

Profile liderów w mediach społecznościowych mogą być i często są bardziej angażujące niż profile marki. Wolimy widzieć i kontaktować się z ludźmi niż z markami, widzieć człowieka, a nie tylko logo i firmowy brand.

Na LinkedIn istnieją wyraźne przykłady tego jak pojedynczy profil szefa firmy, silnego lidera może często przewyższać całą stronę marki prowadzoną przez całe zespoły.

Pozostało jeszcze 79% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Karolina Karwowska
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.

Sprawdź inne artykuły w kategorii HR

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo