Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach - czy i jak je wystawiać
Pracownicy nie raz zwracają się do pracodawcy o wystawienie lub wypełnienie już gotowego druku zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach. Czy pracodawca ma obowiązek tę prośbę spełnić? A jeśli tak, to jak się do tego zabrać? Pracodawcy miewają wątpliwości jakie dane mogą lub muszą podać, co rozumieć pod pojęciem "dochodu".
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czemu służy zaświadczenie i czy musimy je wystawić?
- Kto podpisuje dokument?
- W jakim terminie wydajemy zaświadczenie?
- Jakie informacje zamieszczamy w zaświadczeniu?
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej