W urzędzie zatrudniony jest pracownik na stanowisku kierowniczym. Osoba ta została zatrudniona z naboru w związku z odejściem poprzedniego pracownika. Jako kierownik administracyjno-gospodarczy zajmuje się zaopatrywaniem urzędu w niezbędny sprzęt, nadzór nad pracami remontowymi, zajmuje się sprawami obronnymi, nadzoruje działalność jednostek ochrony przeciwpożarowej. Zgodnie ze strukturą organizacyjną urzędu pod kierownika referatu podlega informatyk, 2 sprzątaczki oraz konserwator.
W związku ze zmianą regulaminu organizacyjnego osoby te mają podlegać pod sekretarza - kierownika referatu ogólno-organizacyjnego, natomiast dla kierownika administracyjno-gospodarczego zostanie utworzone samodzielne stanowisko inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej, który będzie podlegał bezpośrednio pod burmistrza.
Jakim dokumentem, zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych, należy zmienić stanowisko (nie jest to awans)? Pracownik będzie nadal wykonywał te same obowiązki, ale nie mając już pod sobą informatyka, sprzątaczek i konserwatora.
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)