Ocena pracowników samorządowych niebędących urzędnikami

Agata Piszko

22.11.2011

Pytanie:

W jednostce organizacyjnej samorządu terytorialnego zatrudniamy w oparciu o ustawę o pracownikach samorządowych pracowników na stanowiskach pomocniczych, np. pracowników socjalnych, specjalistów pracy z rodziną. Nie są to stanowiska urzędnicze.
Czy dyrektor jednostki może opracować i stosować regulamin oceny pracowniczej obejmujący wszystkich zatrudnionych w zarządzanej jednostce pracowników? Czy dyrektor nie ma prawa stosować systemu ocen pracowniczych wobec stanowisk nieurzędniczych i winien wyłącznie oceniać grupę stanowisk urzędniczych?

Pozostało jeszcze 79 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie (24/dobę)
  • Baza ponad 1500 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video

Sprawdź, co oferuje Portal Kadrowy

Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
23.37 zł brutto
SMS »
30.75 zł brutto
Agata Piszko

Agata Piszko

Specjalista w zakresie prawa oświatowego
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel