Ocena pracowników samorządowych niebędących urzędnikami

Agata Piszko
Agata Piszko
22.11.2011AKTUALNE

Pytanie:

W jednostce organizacyjnej samorządu terytorialnego zatrudniamy w oparciu o ustawę o pracownikach samorządowych pracowników na stanowiskach pomocniczych, np. pracowników socjalnych, specjalistów pracy z rodziną. Nie są to stanowiska urzędnicze.
Czy dyrektor jednostki może opracować i stosować regulamin oceny pracowniczej obejmujący wszystkich zatrudnionych w zarządzanej jednostce pracowników? Czy dyrektor nie ma prawa stosować systemu ocen pracowniczych wobec stanowisk nieurzędniczych i winien wyłącznie oceniać grupę stanowisk urzędniczych?

Pozostało jeszcze 79% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Agata Piszko
AUTOR
Specjalista w zakresie prawa oświatowego

Sprawdź inne artykuły w kategorii Grupy zawodowe

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo