Zaprzestanie stosowania względem pracownika podwyższonych kosztów uzyskania przychodów
Pytanie: Czy w sytuacji zmiany kosztów uzyskania przychodu z wyższych na zwykłe można to zrobić w trakcie miesiąca (dodam, że były już wypłacone dwie listy płac, a trzecia lista jest w planie w miesiącu bieżącym), czy zmianę należy zrobić od następnego miesiąca kalendarzowego?
Pozostało jeszcze 93% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik z doświadczeniem w administracji skarbowej, dziennikarz. Ukończył studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także absolwentem podyplomowych studiów w zakresie Master of Business Administration. Wykładowca akademicki. Autor licznych publikacji z dziedziny podatków, prawa pracy i szeroko rozumianego prawa gospodarczego w czołowych polskich wydawnictwach.