Dodatkowe zatrudnienie pracownika urzędu do prac związanych z rozliczaniem projektu unijnego

Dodatkowe zatrudnienie pracownika urzędu do prac związanych z rozliczaniem projektu unijnego

Maria Kucharska-Fiałkowska

02.06.2016

Pytanie:

Jednostka samorządu terytorialnego będzie realizowała projekt unijny przez okres co najmniej 1 roku. Jednym z elementów wiążących tego projektu jest zatrudnienie osoby na 1/5 etatu w ramach umowy o pracę ds. rozliczania projektu. Pracodawca chce powierzyć to zadanie (tj. zatrudnić na 1/5 etatu ) osobie, która na co dzień zajmuje się księgowaniem operacji finansowych urzędu. Czy takie działanie jest prawnie dozwolone i czy nie narazi urzędu na zarzut obejścia przepisów o czasie pracy ? Jak wykazać, że praca polegająca na księgowaniu operacji jest różna rodzajowo od rozliczenia projektu?

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie (24/dobę)
  • Baza ponad 1500 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video

Sprawdź, co oferuje Portal Kadrowy

Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
23.37 zł brutto
SMS »
30.75 zł brutto
Maria Kucharska-Fiałkowska

Maria Kucharska-Fiałkowska

Specjalista w zakresie zagadnień prawa pracy w jednostkach sektora finansów publicznych. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kadrowych w jednostkach samorządowych, w tym przez 11 lat jako kierownik działu organizacji, kadr i płac.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel