Czy firma (sanatorium uzdrowiskowe), w której zakupiliśmy turnus wczasowy dla naszego pracownika w sierpniu 2020 r., powinna zwrócić nam całość zaliczki z tytułu rezerwacji, ponieważ pracownik ze względu na stan epidemii zrezygnował z pobytu sanatoryjnego. Wpłaty zaliczki dokonaliśmy w lutym 2020 r. W związku z rezygnacją wystąpiliśmy o zwrot wpłaconej zaliczki. Otrzymaliśmy zwrot, jednak nie w całości, gdyż uzdrowisko, jak poinformowało w piśmie, zatrzymało część kwoty jako koszty manipulacyjne, wyjaśniając jednocześnie, że jest to zgodne z obowiązującymi, wewnętrznymi warunkami korzystania z usług w ośrodku wczasowym. Proszę o wyjaśnienie, czy firma postąpiła właściwie, zwracając nam niepełną kwotę przedpłaty.
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)