Narzędzia:
Czy firma (sanatorium uzdrowiskowe), w której zakupiliśmy turnus wczasowy dla naszego pracownika w sierpniu 2020 r., powinna zwrócić nam całość zaliczki z tytułu rezerwacji, ponieważ pracownik ze względu na stan epidemii zrezygnował z pobytu sanatoryjnego. Wpłaty zaliczki dokonaliśmy w lutym 2020 r. W związku z rezygnacją wystąpiliśmy o zwrot wpłaconej zaliczki. Otrzymaliśmy zwrot, jednak nie w całości, gdyż uzdrowisko, jak poinformowało w piśmie, zatrzymało część kwoty jako koszty manipulacyjne, wyjaśniając jednocześnie, że jest to zgodne z obowiązującymi, wewnętrznymi warunkami korzystania z usług w ośrodku wczasowym. Proszę o wyjaśnienie, czy firma postąpiła właściwie, zwracając nam niepełną kwotę przedpłaty.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas