12-miesięczny okres rozliczeniowy – czy można go wprowadzić w hotelu lub w restauracji

Joanna Suchanowska
Joanna Suchanowska
19.07.2021AKTUALNE

Pytanie:

Mamy w jednym z oddziałów (hotel) równoważny system czasu pracy. Czy możemy wprowadzić na stałe 12-miesięczny okres rozliczeniowy? Czy mogę w oddziale (hotel, restauracja) mieć wprowadzony 12-miesięczny okres rozliczeniowy?

  • Z kim pracodawca musi uzgodnić chęć wprowadzenia w firmie 12-miesięcznych okresów rozliczeniowych
  • Czy przedłużony okres rozliczeniowy może obowiązywać już od następnego dnia po dniu zakończenia obowiązującego obecnie okresu rozliczeniowego
  • Czy pracodawca musi poinformować PIP o wprowadzeniu 12-miesięcznego okresu rozliczeniowego

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Joanna Suchanowska
AUTOR
Adwokat, specjalizuje się m.in. w zagadnieniach czasu pracy oraz wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń ze stosunku pracy, szkoleniowiec z dużym doświadczeniem prowadzący zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte; autor licznych publikacji z zakresu prawa pracy.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo