Czy pracę zdalną wskazuje się w rozkładzie czasu pracy, ewidencji czasu pracy i na liście obecności

Szymon Sokolik
Szymon Sokolik
31.07.2023AKTUALNE

Zapraszamy na kolejną rozmowę z Szymonem Sokolikiem w trakcie, której poruszone zostaną zagadnienia związane ze wskazywaniem w rozkładzie czasu pracy, ewidencji czasu pracy i na liście obecności. Nowe przepisy o pracy zdalnej uregulowały wiele kwestii z nią związanych. Nie wskazały jednak zasad rejestrowania czasu pracy pracownika zdalnego. Obejrzyj poradę video i poznaj odpowiedzi na poniższe pytania.

Z artykułu dowiesz się:
  • Czy pracę zdalną należy wskazywać w rozkładzie czasu pracy?
  • Co z ewidencją czasu pracy? Czy tam należy odnotowywać pracę zdalną?
  • Co z listą obecności? Czy trzeba albo czy można (czy warto) odnotowywać prace zdalną na liście obecności?

Polecamy też:

Obejrzyj:

Wzory dokumentów: 

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Szymon Sokolik
AUTOR
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo