Jak rozliczyć sobotnią pracę pracownika samorządowego?

Jak rozliczyć sobotnią pracę pracownika samorządowego?

Maria Kucharska-Fiałkowska

29.09.2017

Pytanie:

W jaki sposób należy rozliczać pracę pracownika samorządowego, wykonywaną w sobotę i stanowiącą dla pracownika dzień wolny. Czy należy ją traktować jako nadgodziny (z możliwością ich wybrania w stosunku 1:1), czy też na zasadach określonych w Kodeksie pracy, tzn. niezależnie od ilości godzin przepracowanych w sobotę należy udzielić całego dnia wolnego?

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr płac i ZUS
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie
  • Baza ponad 900 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video
Załóż darmowe konto »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostep jednorazowy
17.22 zł brutto
SMS »
23.37 zł brutto
Maria Kucharska-Fiałkowska

Maria Kucharska-Fiałkowska

Specjalista w zakresie zagadnień prawa pracy w jednostkach sektora finansów publicznych. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kadrowych w jednostkach samorządowych, w tym przez 11 lat jako kierownik działu organizacji, kadr i płac.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

wiper-pixel