Umowa zlecenia – w jakim terminie wyrejestrować z ZUS, gdy zlecenie nie jest realizowane
Pytanie: Spółka zawiera roczne umowy zlecenia. W niektórych miesiącach nie ma zleceń od kontrahentów. Przykład: umowa zlecenie została zawarta od 1 stycznia do 31 grudnia 2021 r. W marcu zleceniobiorca nie pracował. Czy należy go wyrejestrować z ZUS – jeśli tak, to z jaką datą?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- § W jaki sposób fakt, że w niektórych miesiącach zleceniodawca nie wykonuje pracy w ramach trwającej umowy zlecenia, wpływa na obowiązki wobec ZUS
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, zarządzania pracownikami i funkcjonowania samorządu terytorialnego. Prawnik. Wykładowca na kursach kadrowo-płacowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m. in. pracę na kierowniczych stanowiskach w działach personalnych banków oraz w komórkach audytu i kontroli, w samorządzie terytorialnym.