Firma Duńska posiadała w Polsce swój zakład pracy. Jednak w wyniku pogarszających się warunków w Danii siedziba firmy została zamknięta. Istnieje tylko zakład w Polsce. W Danii jest jednak dyrektor handlowy, który zajmuje się sprzedażą, ale w Polsce pojawia się na 2–3 dni kilka razy do roku. Pracodawca w Polsce chce podpisać umowę o pracę bezpośrednio z dyrektorem handlowym, tak by nie trzeba było już refakturować jego wynagrodzenia i aby ten był pracownikiem zakładu w Polsce. Czy taka osoba może otrzymać od pracodawcy w Polsce samochód służbowy, którym będzie jeździć w Danii? Jeśli osoba ta w Polsce przebywa tylko kilka dni w roku, to czy jej rozliczenie na polskiej liście płac musi zostać jakoś szczególnie przeprowadzone czy też będzie to zatrudnienie jak każdej innej osoby? Jak takiego pracownika zgłosić w ZUS?
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)