Podróż służbowa pracownika a koszty dodatkowego ubezpieczenia NW

Rafał Styczyński
Rafał Styczyński
12.05.2009AKTUALNE

Pytanie:

Kto ponosi koszty ubezpieczenia pracownika (na wypadek nieszczęśliwego zdarzenia losowego) jadącego na delegację do jednego z krajów UE? Jeżeli pracodawca – to gdzie najlepiej jest zaksięgować poniesione koszty z tego tytułu? Nadmieniam, że nasza firma ma podpisane kontrakty z niemieckimi partnerami i wysyłamy do pracy swoich pracowników (posiadają oni formularze E 101). Pytanie dotyczy kierownika kontraktu, który jeździ do Niemiec 2-3 razy w miesiącu.

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Rafał Styczyński
AUTOR
Doradca podatkowy, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego

Sprawdź inne artykuły w kategorii Płace

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo