Informacja zwrotna, czyli tak zwany feedback jest dla nas jednym z najmocniejszych narzędzi i najlepszych sposobów, aby dowiedzieć się, co robimy dobrze a co źle w organizacji, jakie doświadczenia pracowników budujemy, jaką kulturę i markę tworzymy. Przeczytaj, do czego potrzebna jest kultura feedbacku w organizacji.
PYTAJ, SŁUCHAJ I DZIAŁAJ to trzy elementy, z których powinna składać się mocna kultura feedbacku w naszej organizacji. Firma, która ceni głos pracowników potrafi wykorzystać feedback jako nieocenione źródło informacji i inspiracji do wspierania rozwoju indywidualnego pracowników, zespołów i całej organizacji.
Jakie są najistotniejsze korzyści feedbacku
Sposób, w jaki firma włącza informacje zwrotne do kultury, ma ogromny wpływ na zaangażowanie pracowników. Wiele badań pokazuje, że poziom zaangażowania i efektywności pracowników jest znacznie wyższy w firmach, w których zbieranie informacji zwrotnej od pracowników jest zorganizowane i usystematyzowane w postaci regularnych, indywidualnych sesji feedback-owych czy też ankiet pracowniczych. Organizacje z silną kulturą informacji zwrotnej, oddając głos swoim pracownikom, zdecydowanie poprawiają nie tylko zaangażowanie, ale także komunikację wewnętrzną w firmie, czy wręcz wyniki finansowe firmy, bo słuchają opinii i pomysłów swoich pracowników!
Projektowanie kultury feedbacku nie jest czymś, co się po prostu dzieje. To jest działanie, które musi być bardzo dobrze zaplanowane i konsekwentnie wdrażane. To jest proces, który nigdy się nie kończy i zawsze będzie wymagał zmian, ulepszeń, czy też dostosowania do zmieniających się warunków w firmie i jej otoczeniu.
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)