Jak przekazywać dobre i złe informacje zespołowi – skuteczne porady dla menedżera

Paweł Marchel
Paweł Marchel
28.04.2021AKTUALNE

Praca menadżera nierozerwalnie związana jest z przekazywaniem różnych informacji. Jedne z nich są dobre i warto je przekazywać, inne niestety złe i lepiej ich nie komunikować. Nie zawsze jednak można scedować to zadanie na innego pracownika. Dlatego warto poznać kluczową kompetencję skutecznego menedżera – przekazywanie dobrych i złych informacji.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Jak wykorzystać cały potencjał sytuacji, w której się znajdujesz, gdy musisz przekazać zespołowi złe lub dobre wiadomości
  • Dlaczego sukces warto komunikować osobiście i samodzielnie
  • Jak przeprosić za ewidentne niedociągnięcia
  • Jak odwrócić uwagę od siebie, przekazując złe informacje

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Słowa kluczowe:
menedżerzespół

Paweł Marchel
AUTOR
bibliotekarz, pasjonat literatury popularnonaukowej. Interesuje się rozwojem osobistym, edukacją, psychologią, zarządzaniem czasem. Dąży do racjonalnego stawiania celów i skutecznego ich osiągania

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo