Podstawowym narzędziem naszej pracy jest język. Wydajemy polecenia, negocjujemy kontrakty, komunikujemy sukcesy i porażki. Sprawdź, jak wykorzystać język, aby stworzyć jasny, dobitny i zrozumiały dla odbiorców komunikat.
Komunikacja międzyludzka składa się z dwóch podstawowych komponentów. Te składniki to komunikacja werbalna i niewerbalna. Pojawiają się one w badaniach wielu naukowców, którzy analizując je dostarczają wskazówek na to, jak skutecznie występować przed ludźmi. Jest to kluczowa umiejętność współczesnego kierownika. Bez względu na to, czy zarządza on zespołem pracowników produkcyjnych, czy jest dyrektorem i kieruje całym przedsiębiorstwem.
Trudno analizować je w oderwaniu od siebie, razem tworzą bowiem spójny komunikat. Dopełniając się wzajemnie dają możliwości podkreślenia lub osłabienia wypowiedzi. Choć tworzą jedną całość, to można doszukać się elementów specyficznych dla każdego z nich. Właściwe wykorzystanie tych wyróżników pozwoli na przygotowanie klarownej wypowiedzi, która pozwoli zbudować wizerunek nie tylko silnego przywódcy, ale także pokaże naszą kompetencję i to nie tylko tę związaną z komunikacją.
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)