Następca koryguje błędy w świadectwach pracy przejętego zakładu


Pytanie:

W ubiegłym roku przejęliśmy na podstawie art. 23 (1) kodeku pracy pracowników z likwidowanych zakładów pracy i staliśmy się dla nich następcą prawnym. Teczki akt osobowych byłych pracowników tych zakładów zostały przekazane do nas. Obecnie ZUS zwrócił się z wnioskiem o wyjaśnienie nieprawidłowości (dotyczących okresów przebywania na zwolnieniu lekarskim) w świadectwie pracy jednego z byłych pracowników dawnego zakładu pracy. Takich przypadków może być więcej. Proszę o odpowiedz, w jaki sposób możemy naprawić występujące błędy w świadectwie pracy tego pracownika.

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Katarzyna Pietruszyńska-Jarosz
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, autorka licznych artykułów, porad i wyjaśnień z zakresu prawa pracy, w tym w szczególności dotyczących problematyki urlopów wypoczynkowych, nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo