Jak wykorzystać doświadczenia pandemii, aby wzmocnić pozycję swojej firmy pod względem zarządzania

Karolina Karwowska
Karolina Karwowska
11.05.2021AKTUALNE

Pandemia COVID-19 zmieniła bardzo wiele w organizacjach, miejscach pracy i podejściu do biznesu. Postawiła nas w obliczu nagłej zmiany, z którą trzeba było sobie szybko poradzić, żeby utrzymać ciągłość biznesową wielu firm. W jaki sposób organizacje i liderzy mogą wykorzystać lekcje pandemii, aby nie tylko być gotowym na kolejne nieprzewidywalne sytuacje, ale jednocześnie wzmocnić się organizacyjnie o nowe doświadczenia i procedury?

Z artykułu dowiesz się:
  • Jakie są najistotniejsze lekcje pandemii, które powinniśmy rozwijać i wzmacniać w organizacjach
  • Jak stworzyć plan kryzysowy

Firmy powoli wracają do pracy, dostosowują się do nowej normalności. Niektóre firmy produkcyjne, logistyczne nigdy się nie zatrzymały, a wręcz się wzmocniły w pandemii, inne przeżywają ogromne trudności. Ważne będzie, aby wziąć pod uwagę wnioski wyciągnięte z tej pandemii i zaplanować działania, uchronią organizacje przed skutkami kolejnych nieprzewidziane okoliczności, które na pewno nadejdą.

Aby przetrwać, organizacje muszą stać się naprawdę zwinne, zdolne do dostosowywania lub nawet zmiany swoich modeli biznesowych z ekstremalną szybkością.

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Karolina Karwowska
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.

Sprawdź inne artykuły w kategorii HR

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo