Czy należy wyrejestrować pracownika z PPK w związku z wygaśnięciem umowy o pracę
W dniu 11 sierpnia 2023 r. pracownikowi wygasła umowa. Pracownik należał do PPK i w związku z tym były odprowadzane składki. Czy sami mamy wyrejestrować tego pracownika z PPK czy na jego wniosek? Czy jest na to jakiś termin? Jak to wygląda?
Z artykułu dowiesz się:
- Czy przepisy ustawy o PPK przewidują wyrejestrowanie pracownika z PPK w związku z ustaniem jego zatrudnienia?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 62% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, zarządzania pracownikami i funkcjonowania samorządu terytorialnego. Prawnik. Wykładowca na kursach kadrowo-płacowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m. in. pracę na kierowniczych stanowiskach w działach personalnych banków oraz w komórkach audytu i kontroli, w samorządzie terytorialnym.