Prawo do premii - jak je zapisać w regulaminie wynagradzania?

23.10.2018AKTUALNE

Wynagrodzenie pracownika obejmuje wszystkie składniki pensji, bez względu na ich nazwę i charakter, a także inne świadczenia związane z pracą, przyznawane pracownikom w formie pieniężnej lub niepieniężnej. Potwierdzenie zasad wynagradzania powinno mieć miejsce poprzez wprowadzenie ich do układu zbiorowego pracy lub regulaminu wynagradzania. Na płacę z tytułu wykonywania określonej rodzajowo/ ilościowo pracy może się składać kilka pozycji. W praktyce, często oprócz płacy zasadniczej pracownik uzyskuje jeszcze premie lub nagrody. Sprawdźmy, jak je zapisać w przepisach płacowych.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy możemy utworzyć osobny regulamin?
  • Jak odróżniać premię od nagrody?
  • Czy premia liczy się do stawki minimalnej płacy?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Sprawdź inne artykuły w kategorii Płace

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo