Sposoby na poprawę komunikacji wewnętrznej w firmie
Skuteczna strategia komunikacji wewnętrznej jest niezbędnym elementem sukcesu każdej firmy. W obszarze komunikacji wewnętrznej zawsze jest coś do zrobienia i ulepszenia.
Z artykułu dowiesz się:
- Jaki jest cel komunikacji wewnętrznej w Twojej firmie?
- Jakie kanały komunikacji powinny być uruchomione w firmie?
- Czy moja organizacja jest skupiona na pracownikach?
- Czy Twoja komunikacja działa w obu kierunkach?
- Jak wygląda komunikacja pomiędzy pracownikami?
- Czy Twoja komunikacja jest jasna, zrozumiała i zwięzła?
- Czy Twoja komunikacja wyraża kulturę organizacyjną firmy?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.