Jak prawidłowo przeprowadzać ankiety badające puls organizacji
Badanie pulsu organizacji to krótka, szybka ankieta, która jest wysyłana do pracowników na bieżąco (miesięcznie, kwartalnie itp.). Ta ankieta jest zwięzłym i szybkim sprawdzianem tego, co dzieje się na bieżąco w organizacji w takich obszarach jak satysfakcja pracowników, komunikacja, relacje czy środowisko pracy.
Z artykułu dowiesz się:
- Dlaczego warto przeprowadzać tego typu badania?
- W jaki sposób najlepiej wykorzystać potencjał ankiet pulsacyjnych?
- Jakie mogą być plusy i minusy korzystania z ankiet pulsacyjnych?
Przeczytaj też:
Obejrzyj też:
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.