Ankieta badania satysfakcji pracownika – kiedy będzie wartościowa i skuteczna
Najgorsze, co można zrobić, to przeprowadzić ankietę badającą poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników i nic nie zrobić z jej wynikami. Zaproszenie pracowników do wzięcia udziału w ankiecie jest jednocześnie obietnicą ze strony pracodawcy, że ich opinie będą wzięte pod uwagę i poważnie potraktowane. Jeśli po wypełnieniu ankiety pracodawca milczy, nie ogłasza wyników albo ogłasza i nic z nimi nie robi, to daje tym samym sygnał, że nie liczy się ze zdaniem pracowników. Kolejna ankieta może się spotkać z ostrym sprzeciwem pracowników lub wylaniem przez nich swoich frustracji i niezadowolenia skutkujących znacznie gorszymi wynikami ankiety, w którą pracownicy już nie będą wierzyć.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie 3 warunki musi spełnić pracodawca, aby ankieta badania satysfakcji czy też zaangażowania pracowników okazała się w pełni wartościowa i skuteczna
- Jak często należy przeprowadzać ankiety, aby przynosiły pozytywny rezultat
- Jakie 7 skutecznych etapów „poankietowych” należy bezwzględnie wdrożyć
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.