12 etapów strategii employerbrandingowej

Tomasz Marchel
Tomasz Marchel
30.03.2022AKTUALNE

12 etapów strategii employerbrandingowej

Każde działanie, które ma mieć realny wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa powinno wiązać się z opracowaniem odpowiedniej strategii. Tak jest także w przypadku tworzenia silnej marki pracodawcy. Przynosząca realne korzyści strategia employerbrandingowa powinna składać się z 12 kluczowych etapów. Sprawdźmy z jakich.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Dlaczego warto stworzyć strategię employerbrandingową?

Przeczytaj także:

Każda strategia, jaką opracowuje przedsiębiorstwo jest dokumentem, którego stworzenie wymaga inwestycji czasu. W przypadku strategii employerbrandingowej dodatkowo należy zaangażować pracowników różnych działów. Spowodowane jest to koniecznością zwrócenia uwagi na wiele różnych aspektów, które wpływają na całościowy obraz przedsiębiorstwa jako pracodawcy.

W artykule zostanie przedstawionych 12 etapów tworzenia dokumentu strategii. Ich analiza pokazuje, jak szeroki zakres tematyczny obejmuje poprawnie wykonana strategia.

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Słowa kluczowe:
employer branding

Tomasz Marchel
AUTOR
absolwent zarządzania sportem. Jego zainteresowania są bardzo szerokie. Poszukuje odpowiedzi na pytanie, jak skutecznie motywować i angażować pracowników, by tworzyli realną wartość nie tylko dla pracodawcy, ale także czerpali radość z podejmowania nowych wyzwań i realizowania kolejnych projektów.

Sprawdź inne artykuły w kategorii HR

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo