Employer branding zbyt często jest kojarzony wyłącznie z dużymi, międzynarodowymi przedsiębiorstwami. Dysponują one specjalnymi budżetami na działania promujące markę pracodawcy. Tymczasem employer branding może być stosowany także przez mniejsze firmy, które świadomie chcą kreować swój potencjał. Sprawdź, w jaki sposób mniejsze przedsiębiorstwo może stworzyć doskonałe warunki do tego, aby wygrać walkę o najlepszych kandydatów.
Świat biznesu przesiąknięty jest różnymi koncepcjami, schematami działania, pomysłami, które mają usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstw. Przede wszystkim firmom zależy na osiąganiu jak najlepszych wyników finansowych. Firmy muszą jednak dbać o zatrudnionych pracowników, a najpierw pozyskać jak najlepszych kandydatów do pracy.
Wszystkie te obszary można połączyć jednym mianownikiem, którym jest employer branding. Są to jasno sprecyzowane działania, których celem jest budowanie silnej pozycji w przestrzeni biznesowej. Ten wieloetapowy proces sprowadza się do działań prowadzonych zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Nie można wskazać, które z nich są ważniejsze. Oba tworzą bowiem spójną całość, której efektem jest silna marka pracodawcy.
Tak rozumiany employer branding z pewnością znajduje się w obszarze zainteresowań wielu przedsiębiorców. Nie tylko największych firm o międzynarodowym zasięgu. Równie ważny będzie dla lokalnego małego lub średniego przedsiębiorstwa. W mniejszej firmie skala działań employer brandingowych będzie nieco mniejsza. Oznacza to, że również będzie można obniżyć koszty.
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)